bluem Merhaba 1 aylik anneyim goysulerim son 5 gundur deli gibi kasiniyor normalmi cildirtacak derece de bebegm emerken ucunu kasiyasim var ust bolumleride kasiniyor bilen yardimci olsun lutfen