Defneeliz 41 günlük bebeğimm Aptamil kullanıyorum ama sanki fazlasıyla gaz gapıyor gibi, deneyimlemiş çözüm bulmuş annelerin fikrine açığım ☹️
Didem_AVCI93 Defneeliz bebelac kullandim bebeğime ve cok ağır geldi ama sma cok iyi tabi bilmiyorum sizin bebeginize nasıl gelir ama bize çok iyi geldi bebeğim 6 aylik oldu biz sma ya devam
miniminnosannesi Defneeliz bizde gazdan çok çektik en son sma comfort kullandık düzeldi şükür hipp de kullanmıştık bize pek etkisi olmamıştı
Zahidmom Defneeliz humana kullanmışyım gazına iyi gelmişti.Hatta ozamanlar tuvaletini yapmayınca özellikle mama veriyodum direk tuvaletini yapıyodu.
KevserKaan Defneeliz Her mama her bebeğe farklı etkiler gösteriyo umarım size uygun mamayı bulursunuz 🤲🏻♥️ bizde ilk aptamille başladık ama bitmek bilmeyen bir gaz ve sancıları yaşadık. Daha sobra golden goat kullanmaya başladım ama oda kabız yaptı. En son Bebelac Gold a başladım şükür çok iyi geldi 1aydır kullanıyorum ne gaz ve sancısı nede kabızlık şükür.
Defneeliz Arc1993 denemedim tadından dolayı bebeklerin sevmediğini okuduğum için, birde ğalm yağı içeriyormuş :(