Fatmannur Slm kızlar nasılsınız öncelikle😁 ben birkaç post açmıştım ağrılarımla ilgili bugun öğrendik ki d vitaminin çok düşük aynı durumu yaşayan varmı
gezentianne Fatmannur Benm de 19 cıktı Günde 2000IU tavsiye etti Welcare marka almkştm zaten günde tek fıs kullanılıyor 1000 ıu olan iki kez fıslıyorum şimdi
Biscolataerkegim Fatmannur Benim 9 çıkmıştı doktor iki aylık olacak şekilde iki tane ampul vermişti onunla bayağı toparladım gerçekten kas kemik ağrılarını bayağı azalttı
Nohutannesi Fatmannur benimki <7 den çıkmıştı. Ölçecek bir d vitamini bile kalmamış yani🤭😂😂emin olun bu durumu yaşayan milyonlarca kadın var hele ki şu dönemde 💆♀️
Fatmannur Milagrosoreiro bütün kaslarım ağırıyor kemiklerim ağırıyor siz nasıl dayandınız bide ilaç kullandınız mı
masal2323 Fatmannur canım merhaba bende bel kalça ağrısı yaşıyorum ayak parmaklarım da uyuşuyor sende bunlarla ilgili önceden post açınca yazmak istedim geçti mi bu şikayetlerin aynısı bende de var
Fatmannur Resmen ağrılar yüzünden piskolojim bozuldu hergün bir yerim ağırıyor kaç doktor gezdim hiç bir malda d vitamini demedi 4 aydır böyleyim doğumdan hemen sonra başladı
Biscolataerkegim Fatmannur İnşallah canım benim vitamin depolari emzirme döneminde çabuk boşalıyor arada baktır değerlerine kendini kötü hissettiğinde
hayatbuiste Bende de çok düşük çıktı. Dahiliye doktoru bi kapsül d vitamini verdi. Aile hekimim emzirdigin icin bunu kullanma, damla kullan günde 10 damla dedi. Damla da hic pratik değil. Fisfis olan varmış, ondan alcam..