benimdunyam21 Merhabalar 🌸 İstanbul anadolu yakasında memenjit aşısını hangi hastanede ne kadara yaptırmıştınız acaba ? Olanlar bilgi verebilir mi ? 🥰
Deletedmom0099 rutin kontrole gittiğinizde aşı yapma ücreti almıyorlar bexsero 533 nimenrix 345 lira ben sağlık ocağında yaptırıyorum
RuzgarMommys Ilk doz 550 tl idi Özel muayenesinde yapmıştı doktorumuz. Diger dozlar da o civarda 530 550
RuzgarMommys benimdunyam21 doktoruna göre değişiyor canim 3 doz genellikle tek doz olan da var Bizim 3 doz olacak 8 ayda ilk dozu oldu Ayda 2 dozu olacak. 12 den sorna 3.doz şeklinde . Takipli doktorunuz yok mu o bi takvim oluşuyor aslinda
benimdunyam21 RuzgarMommys aslında var ama kızım geçen ay aşı olduğunda çok ağladı hastaneyi birbirine kattı bizde o an sormayı unuttuk sadece 5. Ayda başlıycaz demişti o yüzden merak ettim fiyatıda baya yüksek bir aşı çünkü
RuzgarMommys benimdunyam21 Evet 5 den 7 aydan sonra başlanıyor aşıya genellikke aşı olmayan aya denk getiriliyor Her doz arasında 2 ay olsa yetiyor yani gecikme kacirma gibi bisey yok bidahaki gidişinizde sorarsınız.