mycutebaby Kızlar merhaba mama sandalyesi aldım hiç hoşuma gitmedi iade etmem gerekiyor fakat eşimde sabahçı işten gelesiye Kargo şubeleri kapanıyor çocuklada kendim gidemem acaba MNG kargoyu arasam gelip alırlarmı varmı böyle bir seçeneğimiz ?
Didem_AVCI93 mycutebaby ben mng kargodan hic memnun degilim gercekten kargo sirketini kac oldu aradim bi urun iade etmem gerekti aradım ulaşamadım artık son çare müşteri temsilcilerini aradım tmm kurye göndercez dediler verdikleri tarih ve saatte gelmediler tekrar aradım artık kavga edecektim şikayet dilekçesi olusturdum madur durumda bırakıyorlar beni dedim işleminizi hızlandırdık falan bir sürü şey 2 gün sonra kurye geldi aldı paketimi ben hiç memnun değilim mng den
Ozbek42 mycutebaby normalde var ücrerli diye biliyorum. Ama türkiyedeki tüm kargo şirketleri sıkıntılı oldugu için gelmezler. İstersen taksi ile gönder canım aklıma o geldi ücretii tajsiciye verirsin
Serpil51 mycutebaby ücretsiz iade yazıyorsa aldığınız sitede Kurye istemek de ücretsiz ama sürekli arayın yani dk başı arayın bide sabahın erken arayın ki kargo dağıtmaya çıkınca sizin ordan geçme saati kaçmasın ama gelene kadar arayın yani bi defa işe yaramaz ve müşteri hizmetleri değil de direkt şubeyi arayın
Deletedmom0099 gelip alıyoruz diyolar ama ben daha geldiklerine hiç şahit olmadım, aradığımla kalıyorum her seferinde
mycutebaby Didem_AVCI93 evet hiç iyi değil vala bende sevmiyorum ama gelen ürün mngden gelince mecbur kaldım bende