Kızlar benim merak ettiğim bir durum var bu konuda bilgim yok o yüzden sormak istiyorum. Mesela 3 gün kuralı ile yiyecekleri veriyoruz alerjik açıdan değerlendirebilmek için peki alerjisi yüksek olabilir olanları da yine aynı şekilde 3 gün kuralı ile deneyince ne oluyor yani bağırsakları açısından mı erteleniyor vs bi yerde denk gelmiştim eskiden yumurta beyazını 2 yaş sonrası diyorlarmış sonra 1 yaşa çekmişler şimdi 1 yaş öncesi de alerji rastlanmadıysa yemesinde sorun yok deniliyor