Bilgesonmez98 adet düzensizliği hormonal biseylerde sıkıntı var demektir ,hiç de göze alınacak bişey değil canım 8 ay yaşadım düzensizlik kist yaptı ağrı oluyor hamile kalamadim tedavi gördüm bı sürü şey sırf hormonlar normale dönsün diye ,tüm bunlardan sonra doktorum kesinlikle hap ya da iğne kullanma dedi ,ben umreye gitmek için adet geciktirici hap kullanmıştım o bende adet düzensizliği yaptı 8 ay civarı tedavi gördüm ,bence hiç bulaşma iğneye filan