Kızlar sosyal yardim keciorenden alan var mi adima gıda basvuru cikmis yazıyor e devletten 1.00 teslim edilebilir yazıyor böyle çıkan var mi size 144 aradim adınıza basvuru yapılmış dost inceleniyor dediler ödeme gozukmuyir bizdr e devlette sorun vardır dedi dalga mi geciliyir benimle 1 tllik yardımmi olur sizce