Merhaba kızlar 42 gün önce normal doğum yaptım. Çömelerek ıkındığım zaman pıt diye ses geldi parmakları kıtlatırız ya onun daha seslisini düşünün. Doğum yapar yapmaz kuyruk sokumumda çok şiddetli ağrı başladı bacağımı hareket ettiremiyordum bacağımın yerini eşim değişiyordu o derece. Şimdi Hafifledi ama hala devam ediyor bebeğimi rahat emziremiyorum başına gelen var mı sizce ne olabilir ortopediye randevu aldım en sonunda🥺