Feyzam_12 ben de aynısını soracaktım, şurada bekleyeyim😃
Doğumdan önce çantada bulunsun diye ucuz bir emzik almıştım, birkaç kere denedim istemedi, öğürdü attı. Ben de bugüne kadar hic zorlamadım, emzik kullanmayıversin dedim.
Ama şimdi 3 buçuk aylık oldu ve uykusu gelince yumruklarını agzina sokup salya içinde bırakarak ağlıyor. O esnada emzik vermeyi deniyorum belki onu emer diye, yine atıyor elini emiyor. Memeye alınca hemen uyuyor.
Dışarıda, misafirlikte vs uykusu gelse meme verme imkanim olmaz, emzik uykuya dalmasive aglamamasi icin kurtarici olur diye dusunmeye basladim. Ama hangi emzigi almaliyim denemeliyim bilmiyorum? Önerilere açığım🤷♀️