Senizinc ben yeni regl oldum doğumdan 4 ay sonra ama sütüme bi eksisi olmadı yani şükürler olsun azaldığını hissetmedim belki insandan insana değişiyodur ama tamamen kesilceğini zannetmiyorum ya benim arkadaşımda 40 biter bitmez ağdet oldu şuan 1 buçuk yaşında kızı var hala emziriyo sütü geliyo yani