Kızım dün kabız gibi kaka yaptı ondan önceki gün ishaldi bugünde sabahtan beri üç defa kala yaptı ve sonuncusu su gibiydi . Ama herhangi bir ateşi yok hareketliliğinde keyfinde de bi azalma yok çok şükür ama n oluyo anlamadım 😞 dişten olabilir mi acaba ?