Prensesannesi38 Bebeğinizin üstünü örtüyor musunuz sıcaklar başladı ben bazen örtmüyorum ama bir yanımda uyurken üşür diye düşünüyorum 🤔
EslemDilan Prensesannesi38 ince örtüsü var onu örtüyorum sırtından falan soğuk almasin diye anne yüreği işte:))
bgmarik Prensesannesi38 odanın sıcaklığına bağlı ama kızım doğduğundan beri üzerini örttürmez.Kışın uyku tulumu giydiriyordum.Şimdi müslin kumaştan uyku tulumu diktirdim onu giydiriyorum.
Kk41 Prensesannesi38 Ben üşüyorum o da üşür diye ince örtüyorum . Annem uyuyanın üstüne kar yağarmış derdi🤠
Gamzeburkan Prensesannesi38 incede olsa mutlaka örterim uyuyunca insan üşüyor ben bile üşüyorum valla☺️
Berenkooommm Prensesannesi38 incecik müslinimiz var kendim diktirdim önü örtüyorum gündüzleri uyurken
Cidemkisa Prensesannesi38 uyuyanin üstüne kar yağar derler sıcak havada olsa ince muslin ortulerden ortuyorum bn sizde öle yapabilirsiniz