cemreninnannesii hayırlı olsun inşallah her şeyi severek yer kuzucuk🥰7.aya kadar dil ile itme ve öğürme refleksmiş yani beğenmediği ya da istemediği için değil alışık olmadığı için yapıyormuş doktorumuz öyle söyledi.Reddederse ısrarcı olmayın ara ara deneyin.Hala temel besin anne sütü ya da mama💐