Domino kızlar gardolaps uygulamasindan 98 tl lik alisveris yaptim toplu alım yaptım satıcıdan 5 parca. toplu birleştir yazıyor ya oradan aldim kargoyla 98 tl. ama 72 yatmis bayana anlayan var mı ya ?
leynanin_pembemantosuu Domino komisyon kesiyor malesef 3-5-9 civarında kargo ücretsiz diyor ama malesef komisyon alıyor
Berenkooommm Domino komisyon kesmiyor aldığınız bayan toplu ürünlerde indirim uygulandığını unutmuştur ürün arttıkça indirim oranıda artıyor
Epifenomen-gkc Domino gardırops hizmet bedeli altında komisyon kesiyor. Bu da ürünün desisne göre ortalama olarak ekip tarafından oluşturuluyor. Misal, bir kanguru satacaktım 18 lira hizmet bedeli istedii
123456789y Domino leynanin_pembemantosuu gardroptam bende bi ürün yolladım 70 tllik banada 70 geliyordü ürün gitti onay versi bana yatan para 30 tl di ürün agır oldugu için 40 tl almışlar ama çok saçma
Domino Deletedmom0099 mesela ben bi urune 100 tl yazdım komisyon kesmedi ? ben toplu al birleştir diyerek aldim urunleri ondan mi oldu acaba ?
Domino Deletedmom0099 oooo😲 90 tl den %20 alsalar ne kaldi ki. ama benim 100 tl lik urune komisyon almiyor 🤔
Deletedmom0099 Domino bi dakika ya ben dolap uygulaması sandım, gardrops demişsiniz. gardropsta komisyon yok doğru ya. kargo poşeti büyük müydü?
Deletedmom0099 Domino kargo büyük olunca ekstra kesiyolar bazen onu diycektim ama o zaman bilemedim. destekle görüşsün
Domino Deletedmom0099 destek de canli destek bulamadik nereye soracagim bi numara da konusabilecegimiz
Deletedmom0099 Domino sadece canlı destek var sanırım baktım simdi de, bugun 19 mayıs diye destek vermiyor olabilirler ağırlıktan olabilir bence