Deletedmom0099 bgmarik mustela çok pahalı geldi bana, bununda fiyatı uygun ama ml olarak az. emin olamadım o yüzden
bgmarik Deletedmom0099 mustelanın uygun fiyatlı bir ürünü yok ki şampuanı da çok pahalı kızım 1 yaşını geçti onu da değiştirmek istiyorum yerine içeriği temiz ne alabilirim araştırıyorum
Deletedmom0099 bgmarik evet gerçekten aşırı pahalı. ben doğduğundan beri baby me köpük şampuan kullanıyorum içeriği temiz. 11 aydır kullanıyorum bitmedi hala mesela
Deletedmom0099 2balkiz evet ona da baktım az önce trendyolda, 1800 kişi olumlu yorum yapmış. sanırım onu alıcam, teşekkür ederim
bgmarik Deletedmom0099 ben her gün yıkıyorum bir de biraz fazla kullanıyorum sanırım 3.şişedeyiz ama daha almayacağım
Deletedmom0099 VSD-61 bunun gramajı düşükmüş sonradan fark ettim, o yüzden pahalıya geliyomuş. sebamede baktım 1800 kişi olumlu yorum yapmış onu alıcam bende sanırım