Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de küçükken bağırsak enfeksiyonu geçirmişim yedi aylıkken başlamış ne yersem ya alttan ya üstten çıkartıyormuşum. Annemlerin götürmedi doktor hastane kalmamış, Nereye götürseler İyileşemez diyomuş ama anne yüreği annem benden hiç vazgeçmemiş. Bir gece yine çok kötü olmuşum zeynep kamilde bir doktora götürmüşler pratisyen hekimmiş, anneme bir menü vermiş. İlk gün ilk öğünlerde çay kaşığı kadar havuç, ikinci gün tatlı kaşığı, üçüncü gün yemek kaşığı. Sonra patatesle devam etmiş bir hafta boyunca. Ve iyileşmişim. Tabi o zamanın imkanlarıyla bu zamanında farklı ama ben o doktor sayesinde hayattayım belkide :) postu görünce yazmak istedim sizde doktorunuza bu şekilde danışın isterseniz Allah acil şifalar versin 🙏🏻😞