Merhaba. Oğlum 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor. Gün içinde 3 saatte bir emiyor. Doktorlar 6 aya kadar anne sütü alan bebeğe gerek yok diyor ama aklıma takılıyor. Sıcak bir bölgede güneydoğuda yaşıyorum. Emmediği 3 3.5 saat aralığında bağırıp çağırıyorr ne bileyim gülüyor falan boğazı kurumuyor mudur. Çünkü ben elimde su şişesi ile dolaşıyorum hep 🤔 acaba versem günde az az zararı olur mu 🤔 teşekkür ederim 😊