Merhabalar hanımlar,
24 günlük bebeğim var anne sütü akşama kadar bebeğime yeterli oluyor ama akşam 6-7 den sonra mama ihtiyacı doğuyor 2 kere mama veriyorum amaa bebeğim biberondaki mamayı içerken resmen savaşıyor kavga ediyor üstelik mamanın yarısı da ağzının kenarından dökülüyor 🤷🏻♀️Bu durumu yaşayan var mı? Birde akşama da sütümün yetmesi için ne yapabilirim ?