Merhaba kızlar
Kızım 30 aylik oldu doktor zayıf olduğu için bizi diyetisyen sevk etmişti o da raporlu mama yazdı pediasure adında. Ve bu mamaya herhangi bir işlem kaybı yapılmamasını sòyledi ısıtma donma dahil . Dün doktora gittik ve mamayı içmedigini söyledim oda dondurma yapmamı söyledi diyetisyenjn söylediğini söyledim. O düşünceye katılmadığını söyledi. Isıtma olamayacağını ama dondurma yapabileceğimi söyledi. Donma işlemi olurken protein kaybı olmuyormuş. Çok ikilemde kaldım. Bu konu hakkında fikir sahibi olanınız varsa duymak isterim .