Gok_53 Arkadaşlar dün 9. Ay aşısını yaptırdık . Çok şükür ateş huzursuzluk olmadı ama geceden beri kızım çiş yapmadı bu saat oldu bezi kuru neredeyse 10 saat oldu aşı etki eder mi ya da bir problem mi var ? Dün gayet normaldi dolu dolu yapıyordu anlamadım
Gok_53 Bengisu_dunya Berrusunannesi mama alımı güzel su da içiyor ama bu gece 1 de besledim rahatsızdım uykuya düştüm sabah 8 de açtım gözümü ilk defa böyle oldu alel acele kahvaltısını yaptırdım ki zaten gece uyanan bir bebek değil açıksa uyanır o da çok çok nadir kendim kaldırıyordum bende böyle olunca uyumuş kızım. Acaba o gece beslenmesinde eksik kaldığı için mi bilmiyorum doktorumuzla görüştüm su içirip beklemem gerekiyor Muş çok sağolun kızlar
Bengisu_dunya Gok_53 gece beslenmediği için olabilir zaten artık büyümüş gece çiş yapmaması ya da az yapması sorun değil. Beniöde başıma gelmişti doktorumuz oyle soylemişti. Sadece saat nerdeyse 13.00 oldu en azından gece yapmamış dahi olsa sabah uyandığında yapmalıydı. Doktorunuzu dinleyin bakalım büyk bi sorun olcağını sanmıyorum. Cok cok geçmiş olsun😌
Gok_53 Bengisu_dunya evet öyleymiş beslendikçe , su içtikçe yaptı 🙈 demek ki hala gece aç kalmaya hazır değil 😀