Melek1980 dişi var mı yapısı bozulsun 😊 herşeyin fazlası zarar. 2-3 yaşında da emzik emmesin ama bebek ufakken emme refleksini rahatlatıyor. Uykuya rahat dalıyor, sakinleştiriyor. Sonuçta 24 saat sizi ememez. Yüzyıllar oldu bebekler emzik emiyor kimseye bişey olmadı 😄 zamanında bıraktırmanız önemli. Günde 10 litre su içsek o da zararlı öyle düşünelim lütfen 😊