Bebeğim 6ay 8 günlük 4 ayda vermiştim uyku eğitimini herşey yolndaydi atak döneminde bozuldu . Kucakta uyuyordu şimdi ise memeden ayrılmıyor ve çok uyanıyor. Uyku eğitimini şimdi vermeye çalışıyorum çok ağlıyor . Yatır kaldır yöntemi ile nafile napcam bilmiyorum tükendim öneriniz varmı canlar ?