Yok yani mantıklı bir tarafını duymadım şimdiye kadar. Yani uzun saatler çocuğu banyoda tutmuyorum. Kakasını yapıyo beline kadar napıyım pişik mi olsun mecbur yıkıyorum. O da max 2-3 dakika sürüyor. Banyoya girerken destursuz gitmem. Besmelemi çekerim. Nolcakki 5-10 dakika çocuğa banyo yaptırsam? Mantıklı açıklaması da yok.