Merhaba hanımlar, 2 ay önce aynı duyguları yaşadığım için herkese yardımcı olmak istiyorum. Aile asla götürülemez diyerek korkutuyorlar insanı merkez ve Yüksekova falan olursa asla öyle bişey yok gayette aileyle çok rahat yaşayabileceğiniz yer burası söylenenlere çok kulak asmayın 😌