Bebeğim 1yaşına girdiği günden beri iştahsız yaklaşık 1aydır böyle aynı durumda olan var mı üst dişler çıkacak gibi baya şiş diş ishatsızlığı bu kadar uzun sürer mi ne yapmam lazım çok üzülüyorum vitamin alamıyor diye sadece içtiği mama zorla ağzına tıkıyorum Onuda ögürüyor