[silindi] biz daha ilk ayında çektirmiştik şimdi 5 aylık oldu nerdeyse ayaklarının üzerne de bastırıyorm hatta minik minik yürütüyorum adım atmasını sağlıyorm daha dogrusu gayet güzel şekilde de basıyo kuvvetli de yani bazen karnımın üstünde ayaklarının üzernde turuyorum karnımı deliyo nerdeyse🤦🏻♀️ Yani bi problem oldgnu sanmıyorum muhtemelen sizde de yoktur zatn bebeginz çok küçük büyğdükçe normale dönecektir bnce yanlş yönlendrmek de istemem ama içinizi ferah tutun