Ozlem_crpn Baloglanannesi44 bebeğim 9aylik 12-24 ay aldık çok rahat giyiyor ebebek zinlarini ben beğenmiyorum alt çıtçıt yerinden ya sağa ya sola uzama oluyor ben civilden memnunum bebeğim çok terli bebek emiyor diğeri zar gibi geliyor bana
Medusafer Baloglanannesi44 civilden bir kere birseyler aldım ilk yıkamada hepsi tuylendi bir daha asla birsey almam ordan bence çok kalitesiz
Deletedmom0099 kalıpları dar, penyeside kalın bence. e bebektekinin kumaşı yumuşacık ondan daha memnunum
duru2603 Baloglanannesi44 kaliteli değil pek çıt çıtlari da sökülecek gibi bir ay oldu alali. Ama kullanıyoruz işte ucuz
Asleres Benim aldığım ürünlerde tüylenme yada çekme olmadı.zıbınlar da aynı şekilde çıtçıtları gayet iyi çıktı
yyaseminsahinn Baloglanannesi44 daha 3 gün önce alışveriş yaptım zıbın aldım alt üst takım aldım daha önce de alışveriş yaptım çok memnun oldum
mom1626 Aa yorumlara şaşırdım ya, ben çok memnunum. Sarkma, tüylenme vs asla yapmıyor ve gerçekten tam kalıp ürünleri.
ikiKudurukAnnesi Ben memnunum civilin zıbınlarından da kıyafetlerinden de bir sıkıntı yaşamadım hatta bence zıbınlar e bebektekilerden daha iyi 👍
RuzgarMommys E bebekte hello baby tüylenme oluyor son aldıklarım :/ Baska bi marka daha olsa keşke iyi
ipekile Baloglanannesi44 civilden alacaginiza e bebekten alin.kesinlikle cok daha iyi.fiyatlarinda neredeyse ayni