Baloglanannesi44 Kapı süsü yaptırmamıştm simdi çok özeniyorum bu sayfa çok güzel ve uygun yapıyor magnetle birlikte sipariş versem mi bilemedim içimde kaldı 😐https://instagram.com/huzur_kokulu_panolar?utm_medium=copy_link
Goktugmomm Baloglanannesi44 bende kapı süsü yaptırdım ama magnet yaptırmadım keşke yaptırsaydım diyorum ya pişman oldum yaptırmadığıma şimdi yapsak nolacak ki 😂
Kanginnn https://klasresim.com/i/aabc753b-87b6-4b27-b808-b1db4b638d1b.wwlBs3 Ben 1 yaş için yaptırdım hem çikolata hem magnet