Balkiz Çok üzgünüm bu duruma ama konuşmuyor doğru düzgün anne baba bile demiyor. Her hareketi taklit ediyor ne dersem getiriyor soylenilen herşeyi anlıyor fakat konuşmuyor. Yani bebek diliyle konuşuyor sessiz bi cocuk değil. Yemeğini kendisi yiyebiliyor eşyaların amacını biliyor atıyorum tişörtün üzerine pantolonun altına giyilmesi gerektiği gibi. Doktor icin geç kaldığımı düşünüyorum. Eşim bende geç konuşmuşum diyor. Bi akıl verirmisiniz benim hangi alana götürmem gerek ve gerçekten bi sorun olabilir mi
Miray_yildiz2020 Balkiz bilemiyorum üstte kalsın. Benim de 9 aylık kızım heceleme yapmıyor bende buna takılıyorum
Anneolmak_2 Balkiz oğlum 3 yaşında yeni doğru düzgün konuşmaya başladı hatta 7 aylık kızım var eski videolara baktım aa diyorum eymen o zaman hiç konuşmuyormuş bi anda konuşmaya başladı cümle kuruyor ettiği kelimelere şaşırıyoruz dün bana diyor ki anne sana çok kızıyorum çünkü odama gelip benle oynamıyorsun çünkü ne demek nerde kullanılıyor biliyor walla konuşmuyordu diye hiç kafama takmadım hiçte uğraşmadım hep kaynanam derdi bu daha konuşmuyor keyfi bilir konuşur o derdim ama için rahat etsin diye bi doktora göster bilen kişinin fikri tecrübeleri bizden daha iyidir
Mom042 Miray_yildiz2020 benimde 6 aylik kizim babildama donemi diyorlar ya suan o donemde galiba ama sadece ciglik atip tukuruguyle gargara yaoar gibi yapiyor. Birde sss sss diyip diliyle ğğğ yapiyor. Okdarki otizme takmisim 6 aylik bebeden baabildamasini bekliyorum dusunun halimi 😑
Busra191 Benimkide 20 aylık anne baba keyfi isterse der. Su isteyince bile ağlayarak ister benimde çok kafama takiliyor😔
Anneolmak_2 Busra191 senin kızın iyimiş walla benim oğlum su isterken öksürür kusardı 5 6 aydır su diyor ve 3 yaşında 5 6 aydır konuşmaya başladı şu 1 Aydırda kendini iyi ifade ediyor cümleler kuruyor
Gls04 Mom042 ama çok erken degil Mi bende ben cok nadir altı ay babildama gördüm valla.. benim çevremde çok yakın arkadaslaidm var onların çocukları sekiz aylık onlarda sadece ciglik atıyor . Bende dört aylık sizin dedikleriniz sesleri çıkarıyor ama çok nadir bende devamlı olmamasına takıgim :)
Mom987 Cheddar Benim oğlumda daha bazı harfleri çıkaramıyor bebekçe konuşma olarak bi an aklıma öyle geldi😊
_tospikannesi Balkiz bizde aynıyız anne baba yı bile canı isteyince söyler hep konusmaya calısıyorum bişeyi de deyince söylemiyor durup dururken bazen o kelimeyi kendi kendine diyor bazen düşünüyorum bu bi sorun mu diye ama kaynanam annem falan hep örnek gösterir su 3 yasında 4 yasında birden konusmaya basladı diye ama bilen kişi dr danısmakta fayda var içimiz rahat eder en azından.
Zerr Balkiz maşallah daha ne sorun olsun bizimki de 21 aylık ava der bana. Merak etmeyin 2-2,5 tan sonra açılır.. konuşun bıdı bıdı cevap verir size evet şunu mu istedin deyip tekrar konuşun, o size cevap veriyordur kendince
ikizbabymom Balkiz bi tanıdığımın oğlu 3 yaşında ve ı dan başka bişey demiyodu dün karşılaştık ve şok oldum bıdıe bıdır herşeyi konuşuyo taha suresinin 27.ayetini suya okuyup içirmişler yer gök dua üstüne inanıyosan dene
Mom042 Gls04 4. Ay 5. Ay civari bi susuyorlar kuzum yani cok nadir ses ciakrdi benim kizim suan cigliklar havada . Evet erken ama inanli insan okuduklarinin etlisimden kaliyor. Simdi babilmakyor acaba bi sorunmu var diyoruz. Buyyk kizim 7. Ay cibari baba derdi bakalim bu diyecekmi