Siyahbeyaz00 Ben de ilk 3,4 gün aynen öyle yaptım, uyudu bezledim, uyanmadan çıkardım.Bebeğimin gece ne yapacağını bilmem lazımdı. Baktım ne gece ne gündüz uykusunda kaçırmıyor, çıkardım bezi. Uykudan çişe kaldırmaktan çok korkuyordum ağlar kıyametler kopar mı acaba nasıl olur ? Uykulu bebek nasıl WC ye oturur diye ama hiç sorun olmadı. Hafif uyanık gözünü açtığında hadi oğlum çok su içtin, emdin çişini yap rahat rahat uyu diyorum. Onu güldürecek şeyler anlatıyorum, araba veriyorum oyuncak veriyorum eline sonra tekrar uyuyoruz. Belki kaldırmasam bezli olduğu zamanki gibi yapmaz ama ne olur ne olmaz diye güvenemiyorum😅