Omeyyim Merhaba anneler bn hala emzirme problemi yasıyorum ilk günler bebek kilo verince doktor mama baslattı anne sütü yetersiz diye daha sonrada korkuyla mamayı bırkamdım. 2 aylık olunca bi cesaret gldi meme reddide olunca sondayla mememde verdim hep mamayuda sonra mamayuda azalttım 2 kez veriyordum yada bir beni emince uyuyor hırcınlıgı gidiyor ama ayd 600 gram Almus normal mi bide 3 aydan sonra süt artarmı sorum bu
ecemm-6161 Omeyyim canım ilk ay bebekler fazla alır sonraki ay geçtikçe kilo alımı düşer camım sütün artmadı içi bol su iç dere otu ye kuru dut kuru inciri kaynar suyunu iç bol günde 3 bardak humana cayı iç
Koala06 Omeyyim Dün sağlık ocağına gittim canım 1ay 3 günlük olduk bizde ayda 600 gram ile 1 kilo alması normal dedi bence seninde iyi almış kilosunu
Fatmaaa22 Omeyyim bebeğim 15 günlükken doktor sütün yetmiyor mamaya başla dedi hatta mama ismini de verdi ben şüphelendim başka doktora gittim o da tam tersine çok çok iyi kilo almış sütün yetiyor dedi bazı doktorlar ilaç mümessilleriyle anlaşıp onlardan rüsvet alıyorlar günahını almayayım fakat sanırım ilk doktor öyleydi. Ben mamaya hiç başlamadım bebeğim de normal kilosunı hep aldı su an iki aylığa yaklaştık
Umuttttt Omeyyim benim bebeğim de 2 aylık bende emzirme sorunu yaşıyorum sondayla veriyorum mememi arada kendi kabul edip emiyor bazen de hiç tek memeyi almıyor mamayı da 30 yada 60 cc veriyorum kilosu düşer diye de mamayı kesemiyorum sizin bebeğiniz sondasız mı emiyor sizi acaba
Omeyyim ecemm-6161 Aslında bir sürü bitki cayı denedim su inciri deniyim bari insallah ise yarra tesekkur ederim ☺️
memonunannesi Merhaba, maşallah çok iyi almış. Haftada 150 gram almalı. Ki sizin bebeğinizde tam alması gerekeni almış. Sütünüzü bol su, protein ağırlıklı beslenme ve bol emzirmeyle arttırıp, kalitelendirebilirsiniz.
Omeyyim memonunannesi Ama işte saflık ocagaındaki ebede biraz mama ver arttır dedi kilosu az olmus bu ay dedi kafamı karıstırdı
Omeyyim Koala06 Tesekkur ederim bnde öle biliyordum ama bizim ebe az dedi o yüzden sasırdım moralim bozuldu
Omeyyim Fatmaaa22 benimkide öle bana neler dedi nasıl annesin kilo veriyo neden mama vermedin filan ki bn nerden bileyim snaki bir sürü cocuk dogurdum
memonunannesi Omeyyim sağlık ocağındaki ebelerden ziyade doktora görünün derim. Çünkü ben şahsen pek güvenmiyorum.
Omeyyim Umuttttt benimkide aynı söylediğin fibi canm sondayla emiyor . Ama gün içinde 2 defa falan veriyorum sondayı mamayınyedirmek için onun haricinde gündzleri emziriyorum aksm sondayla mama bide sabah mama
Umuttttt Omeyyim ne güzel gün için de emiyor benim ki canı ne zaman isterse boş alıyor memeyi gece de aynı şekilde sonra hep sonda ne çok üzülüyorum bu duruma