Efem123 Kizlar emzirirken sigara kullanan varmı ya canım çok istiyor hamile kaldığımdan bu güne kadar hiç içmedim canım çok istiyor 1 tane icmemde skinti olurmu icenler varmı bı zararı olurmu süte
Fun Efem123 olsa benimkine Zararı olurdu heralde ben hiç bırakmadım çünkü. Ama madem bukdar zaman içmemişsin bırak içme o bir taneyle kalmaz çünkü devamı gelicektir :)
Efem123 Fun yok canım ben senlerdir tek tük içiyorum hiç bağımlısı olmadım yani şuan canım istedi kaç gundr istiyorum cesaret edemedim korktum süte geçer falan diye☺️
Fun 12345mom kızım şuan 15 aylık doğduğundan beri emmeyi sever ama aylardır ek gıda olayıyla azaldı tabi gün içinde 3 defa emdiğini düşün. Ama sen buna güvenerek içme bence çünkü ek gıdaya yeni gelmişsindir hala seni emiyodur
Sedonay İçmeyin bebeğinize zehirli sütmü vericeksiniz canınız her çektiğinde gidin çocuğunuzun yüzğne bakın ona bu kötülüpü yapmayın
12345mom Fun içtikten sonra hemen yoğurt yiyorum bide emzirdikten sonra içiyorum sonra uzun süre emzirmiyorum
Alminamom Hamileyken bıraktım kızım 4 ayı bitirdi hala içmedim 1 yıl oldu canım istemiyo çok canınız isterse biseyelr atıştırın evde sigarayı unutmak için bence içmeyin tabi ama siz bilir sınız