Annebebek58 Bebegim 9 ay 16 gunluk mama veriyorum ama biberondan yavas akiyor sanki kac numara biberon basligi alsam iyi icer
alinsmom1 Annebebek58 benim bebeğim 6 aylık avent 4 numara kullanıyorum ben 1 ay öncesinde maması az gittiği için içmek istemiyordu zorlanıyordu değiştirdim şimdi rahat içiyor
KumsalRoza alinsmom1 merhaba,4 numara başlığı nerden aldınız acaba. Bizimki avent natural 3 numarada kaldık 4 numara bulamıyorum.
alinsmom1 Annebebek58 mamayla besliyorum sadece bebeğe göre değişir bence erkenliği gözlemlemek gerek 4 numaraya geçince gayet rahat içmeye başladı