dorukeymeninannesi Kızlar 3 aydan beri meme reddiyle uğraşıyoruz bu ay boyu hiç uzamamış kilo olarak sadece100 gram almış napmalıyım bu durumu yaşayanlar oldu mu
medineciftci dorukeymeninannesi Merhaba .. Benim oğlumdada başlamıştı o zamanlarda meme reddi ama ben olabılıdigince emzırmeye calısıyordum uyutup emzırıyordum uyanır uyanmaz tekrar emzırıyordum bızım kılo alısımız vardı fakat 6.5 aylık olana kadar emdi sonra da sütten kesıldım biberon denediniz mi?
Tosbikiim_0606 dorukeymeninannesi benimkide 400 gr almis sadece gece hariç memede çığlık çığlığa emmiyo
dorukeymeninannesi medineciftci denedim fakat tutmuyor biberon sağıp kaşıkla mı versem diye düşünüyorum napsam bilmiyorum ne kadar sürdü sizinki
medineciftci dorukeymeninannesi Yaklaşık 3 ay bı şekilde idare ettik biz . Doktorumuz bize kaşıkla vermeyi de önermişti deneyebılırsınız