Eslemebrar benim kızım 6 ay 16 günlük ben sabahları kendi yaştıgım şekersiz bebe bisküvisini rezene çayı ile ıslatıp içine elma yada muz koyuyorum bi çay kasıgı kendi yaptıgım loru 1 çay kasıgıda yumurta sarısı karıstırıyorum cok severek yiyior. Öğlen sebze oğresi mevsim sebzeleri ve kuzu kıymasını kemik suyunda haslıyorum blendırdan gecirip veriyorum. Aksamüzeride hamm markasının kasık maması var sekersiz keçi sütlü onu veriyorum onun dısında emiyor zaten yoğurt yemedigi için yoğurt vermiyorum kesinlikle kabul etmiyor cunku öğürüyor