ZElif Kızlar merhaba. Kızım 14 aylık çok iştahsız ve zayıf. Balık yağı iştah açıyor diyorlar. 1yaşında kullanan var mı? Önerdiğiniz bir marka? Faydasını gören var mı?
Efekuzeyy Benim bebeğim 2 buçuk yaşında iştah şurubu kullanıyorum nutrigen, balık yağı da deneyeceğim. Ama süt çok içiyor bir zararı olur mu?
ZElif @1prens1prensesannesii sağlık ocağında ki hemşire dedi boyuna göre zayıf tekrar kontrole gel diye. 14aylık 8kilo.
1prens1prensesannesii ZElif hmm anladım canım. Ama olsun boy uzuyoraa kilo sorun değil demişti bizim doktorumuz profa gitmiştim bende oğlum iştahsız diye. Şuan hala hemen hemen öyle. Balık yağı değil de nutrigen üzüm ekstresi aldım o fayda etti bize sabah aç karnına veriyorum onu dene istersen
kaansmom ZElif yani iştah olarak değilde içerisinde bulunan vitaminler zeka gelişimi olarak bakıyordum balık yağına hep çünkü oğlum doğdu doğalı iştahlı bir bebek değildi boyu hep sınır üstü gidiyor kilosunu önemsemiyorum o yüzden zaman zaman iştahının düzeldiğide oluyor