Bu ek gıda işini neden beceremiyorum ya da bebemden her şeyi hemen kabuk etmesini mi bekliyorum ya da tokken mi deniyorum bilmiyorum bocalıyorum dün tam 6 olduk 5 aylıkken başladım tadımlara baktım 1 kaşıktan sonra hiç birini kabul etmiyor ara verdim şimdi yeniden bismillah deyip başlayacağım önerilerinizi bekliyorum sebzelere ve meyvelere alerjisi olmadı direkt tarif şeklinde mi başlasam tadım yaptık çoğusunu 6. ay sonuna kadar yumurta yoğurt vermeyi düsünmüyorum yoğurt sonrasında sanki egzema gibi oldu dirseği sonra geçti tabi onlar harici sebzelerle meyvelerle ne yapabilirim veya kaç öğün vermeliyim miktarı ne olmalı kafam allak bullak 😑