Mine1_ benımde bebegım bumu 3 aylıkken yapıyordu kucagıma yatırdıgımda bile emzırıcem zannedıp basıyordu cıglıgı kıpkırımızı oluyordu 1 aya yakın mucadele ettım ya ben kazanıcam ya ben dedım😁
Sütünüz tazikli olabılır yanı bebek emerken cok fıskırıyorsa zorlandıgı ıcın emmek ıstemez o yuzden emzırmeden once bırazcık sağın kı o fıskırma olmasın yıne mı reddedıyor sagdıgınızı sırınga ıle verın ama bunu emzırmeye calıstıktan sonra verın emmıyor dıye sureklı ıyle verırsenız ona alısır ..bıberonla sakın vermeyın bıberon emzık bunlar meme reddıne sebep emzıgıde bıraktırmıstım ben o dönemde..üzülmeyin sakın gecıcı donem her bebekte olur çoğunlukla. Istersenız instagramda (emzirme_danismanligi) adlı ebeyı takıp edebılırsınız ıstersenız mesaj atın .😊