Ugurbocegim Bebegime We baby nin silikon kaşığini kullaniyorum ama sari oldu kasik bilen var mi kullanan neden oldu acaba
Affanumut Ugurbocegim yedirdiğiniz yiyeceğin renginden dolayı olmuştur. Bende wee bin silikon uçlu kaşıklarını kullanıyorum. Benimkilerin birinin ucu turuncu birinin ucu yeşil oldu 😊
habibe_omerasaf Ugurbocegim yedirdiğiniz yemekten olmuş olabilir. Bazen bende de oluyor hemen yıkıyorum. Renk olmaması İçin de tabağın içerisinde bekletmiyorum yedirip hemen yıkıyorum 🌸