Kızlar günaydın,
Benim kızım 6 buçuk aylık başlarda geceleri 1 maks 2 kere uyanırdı şimdi daha sık kalkmaya başladı. Ek gıda artı anne sütü alıyor gece 3 4 gibi uyanınca yanıma alıp yatarak emziriyorum oda öyle uyuyor bende kendime gelip onu beşiğe yatıramıyorum beraber uyuyoruz. Diyorum acaba kendi odasına mı alıştırsam böylece uyanınca mecbur kendime gelip emzirip yatağına koyup geri gelmem gerekecek. Ya da daha çok erken kafam çok karışık. Ama sanki böyle de kaliteli uyku uyuamıyor gibi geliyor. Fikirlerinizi bekliyorum