Kızçeler bebeğim 3 aylık bir ay öncesi 2 bine aldık aleti bu kadar paraya dedim herhalde cok işe yarar.Başlar da bebeğim durmadı cok agladı istemedi. Uyudukça içine koydum sallandı alıştı şimdi.Sürekli durmasa da günde bir kaç saat yatıyor uykuya da dalıyor.Soruma gelelim bebeğime tek bakıyorum genel sezeryanla doğum yaptım 50 gün sonra endoskobi oldum saframı aldılar.Dikişlerim var belli bir süre agır kaldırmamam lazım ama mecburum bebek aglayınca bütün evi dolaşıyoruz beraber.Bu alete dün koydum 2 saat içinde uyudu gün boyu giç uyumamıştı.Ben de kaldırırsam uyanır diye almadım 2saat sallandı siz nasıl yapıyorsunuz uyuyunca alıyor musunuz?yoksa hızını azaltıp uyanana kadar orda mı bırakıyorsunuZ? HıZını azaltınca gözlerini hemen açıyor