Anneler 1yasinda oğlum var biraz tombul çok sevimli eşimin ailesiyle görüşmüyorum bayramda zorla eşim bayramlaşmaya götürdü çok dedikoducu insanlar ve herşeye karışan eşimin üvey annesi kıskanç böyle doğum yaptım gelmediler eve bile hastanede tek doğurdum ilk çocuğum stresten karnimda 5aylik öldü çok şükür 1yasinda oğlum var covid.olduk ağır geçirdik yine gelmediler ölümden döndük birden.gecen akşam evime geldiler pat diye çay yaptım 2sat oturdular dedikodu herşeyi konusuydular onlar gidince kayınpederin çocuğu kapıya kadar görür cem dedi aşagi indirdi ayakkabısız yürütmüş çorapla evine kadar 5dakikalik mesafe var evlerine aramızda bebegim onlar gittikten sonra 2 gecedir gece saat başı ağlar çığlıklar huysuzluk asla gece uyumaz uykudan dayak yemiş gibi aglio acaba nazara mi geldi 14aylik💦Uyku yok ayakta durcak mecalim kalmadı