RumeysaH Nazlicann1993 canım merhaba. Sağımda sütüm az geliyor diye kendini üzme elle ya da pompa ile sağmayı da bırakma. Sağdığın zaman ile bebeğin emdiği zaman ki gelen süt aynı olmuyor. Bebek emdikçe süt geliyor. Kendini üzme ki sütün etkilenmesin 🌺
Esrans Nazlicann1993 O makinelere takılmayın cidden bebek gibi çekmiyor hiçbiri arta kalan sütü zar zor çekiyorlar üzmeyin kendinizi duş alın masaj yapın bol su için
daphne93 ben de 20 gun sonra ise baslayacam. sut sagip dondurmam gerekiyor ama maksimum 90 cc cikiyor o da her gun degil. canim cok sıkıliyor bebegim daha 3 aylik anne sutunden mahrum kalsin istemiyorum. onerileri olan varsa cok sevinirim
RumeysaH daphne93 duşta göğsünüze masaj yapın tarak ile tarayın süt kanallarını açar salatayı bol bol tüketin. Komposto yiyip için 🌺
Nazlicann1993 daphne93 aynı durumdayım pazartesi işe başlıyorum ama sütüm çok cok az en fazla 60 sagiyorum :(
daphne93 RumeysaH cok tesekkur ederim. bugun irmik tatlisinin da cok guzel sut yaptigini kesfettim.sizin onerilerinizi de uygulayacam