Eternalove Merhaba, demir ilacını bebeklerinize nasıl veriyorsunuz ? Soğuk zincir olduğu için buzdolabına koydum, ılık suyun içine karıştırıp versem olur mu? Yada başka bir fikriniz var mı ? 🌸🌸🌸
prensinveannesininguncesi Eternalove üzerinde oda sıcaklığında muhafaza ediniz yazıyor neden buzdolabına koydunuz ?
Aysenurmiran Eternalove sidefer kullanıyorum buzdolabında saklanması gerek vermeden yarım saat önce çıkarıyorum bekletiyorum öle veriyorum
ipekkizz Eternalove hic dolaba koymuyorum odamızda duruyor direk kasıga damlatıp veriyorum sizinki nasıl bilemedim suya falan da karıstırmıyorum öyle birşey söylemedi doktorumuz
prensinveannesininguncesi Aysenurmiran hanımefendi kan ilacı buz dolabına konulmaz .Eğer içerisinde ki maddeler soğuk alırsa etkisini göstermez .Ki üzerinde de yazıyor . Perspektifini okumadınız mı ?
prensinveannesininguncesi Eternalove perspektifinde oda sıcaklığında saklayın yazıyor ama sidefer kullanıyorum
Eternalove prensinveannesininguncesi prospektüsünde 25 derecenim altı yazıyor evimiz 25 derece şu an doktorumuzda eczacımızda aynı şekilde söylediği için o şekilde kullanmaya başladım hanımefendi
Aysenurmiran prensinveannesininguncesi içerisinde yazıyor bence siz okuyun kullanıyorsanız buzdolabında muhafıza ediniz diye ki doktorumuzda aynı şeyi söyledi
Aysenurmiran prensinveannesininguncesi [url=https://www.hizliresim.com/2ggca6t][img]https://i.hizliresim.com/2ggca6t.jpeg[/img][/url] okuyabilirsin sizde hekiminize sorun yanlış uygulamayın
Miican Sidefer oda sıcaklığında saklanıyor prospektüste de bu şekilde yazıyor eczacınıza ve doktorunuza tekrar danışabilirsiniz
goker05 Sidefer de 4 derece buzdolabında saklayın yazıyor benimki de ve Mersin de zaten artık dışarıda saklamak mümkün degil
prensinveannesininguncesi Aysenurmiran aradım sordum dediğim gibi oda sıcaklığında duracak dedi . Üzerinde de öyle yazıyor zaten sizde okuyun isterseniz