Merhaba anneler fikir almaya iyi bir şey duymaya ihtiyacım var. Bir oğlum var 10 ay 8 günlük ellerinizden öper, şimdi benim paşayı ben daha yere otutturupta arkamı dönemiyorum, desteksiz oturuyor oturmasınada, 1 dk geçsin pat atıyor kendini yere düşmek değil ama ben nerdeysem oraya atıyor resmen kendini, bir gün yastık koydum önünde durdum atmaz diye yok yine attı. Emekleme sürünme asla yok anca dönüyor, bir yere tutunupta kalkmıyor zaten nasıl kalksın, ancak ben tutup kaldırıncada ayakta durmuyor direk adım atmaya başlıyor, her gün dizime yatırıp emeklettirmeye çalışıyorum ya da ayağa kaldırıp dizlerine destek yapıyorum dik dursun diye ama kaydırıyor kendini ellerimden, yatıyor yine dönmeye başlıyor ya da koltuğun kenarına koyuyorum durur diye bu sefer popo üstü atıyor önce kendini sonra yine yatıyor normal midir değil midir bişey yapmam gerekir mi yoksa artık kendi haline mi bırakayım ay düşün düşün kafamda filler tepişmeye başladı yardımcı olabilcek herkese şimdiden teşekkürler