pervin_t Kızlar,bebekler için yaptığınız lor ve labneyi kaç süre buz dolabında saklayarak bebekleriniz için kullanıyorsunuz?Benimki 8aylık ve kahvaltıda veriyorum çok ta fazla tüketmiyor.