Kızlar merhaba bebeğim 20 günlük, doğduğundan beri sağ memeyi hep zoraki emiyor istemiyor birtürlü. Bu güne kadar bi şekilde geldik ama şimdi mastit olmuş sağ göğüsüm iki gündür daha sık verip sağım yapıyorum bu sefer de ucundan kanlar akıyor çok kötü yara oldu. Sol da yara zaten dayanamıyorum çok acı çekiyorum sağ göğüsü veremezsem ne olur mastit ilerler mi bi çözümü olan varsa lütfen yardımcı olun.
Bu arada antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyorum 3 gündür lahana yaprağı da sarıyorum soğuk ama henüz bi fayda göremedim 😭