bebeğim 3 ay 15 günlük son bir aydır anca ayakta emiyordu aman emsin de ayakta emsin diyordum bu sıralar onu da istemiyo kucağımda yatırınca başlıyo ağlamaya, biberon emzik zaten almıyor sütlerim akıyo benim üstüm batıyo onun üstü batıyo o aç ve uyuyamadığı için huysuzlanıyor. bir saat oyun oynayıp anca tutturabiliyorum. ve emmeden uyumuyor ama emmiyor da çok zorlanıyorum iş işten geçmeden bi yardım almak istiyorum bildiğiniz birileri varsa lütfen yardımcı olur musunuz