MsBeslan Normal doğum yaptım sütüm hiç yok 1 damla bile sürekli sağıyorum bebeğimde yoğun bakımda çaylar damlalar tüketiyorum ama henüz gelişme yok bugün 2. Gün bu normal mi acaba ne yapmalıyım
mltmkrkl MsBeslan canım normal benimde hemen gelmedi olabiliyor öyle sen bol su tüket sagım yapıyorsun düzenli sağ
Meyvebicagi MsBeslan bol su iç tahin helvası ye emzirdikçe geliyor emzirmeye devam et canım Benin’de öyle oldu
Minneee MsBeslan Çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz birbirinize. Benim üzüntüden sütüm kesilmişti bir gün boyunca sonra yine de geldi. Psikolojini yüksek tut bebeğini düşün ve sağmaya devam et. Düzenli beslen bol su iç ve uyuyup dinlen. Gelmiyorsa da mama var kendini kahretme. 🌺
Grlnl MsBeslan bende normal doğum yaptım benimde gelmedi. Sıcak bir duş alın. Bir de ben havluyu sıcak suya batırıp göğüslerime koydum. Sıcak su iyi geliyor.
insan_insan MsBeslan normal canım bol bol su iç ve emzir ve uyumaya çalış duş al suda göğüslerine masaj yap 4. Gün gelmişti benimde
ENA Kuzum gelmiyor, sütüm yok diye düşünme. Muhakkak devam et sağmaya, gelecek Allahın izniyle. Moral çok önemli, “sütüm gelecek, bol bol sütüm olacak” diye düşün. Bestlak ve solgar bira mayası tableti bende işe yaramıştı, onları da tavsiye ederim
Fundakara MsBeslan bebeğine Allah şifalar versin canım benimde öyleydi bebeğimde yoğun bakımdaydı senin gibiydim çok üzülmekten gelmiyormuş heralde stres sinir sonra topladım kendimi bebeğim için bol bol sıcak duş aldım uyudum damla vs kullanmadım uyku çok işe yaradı diyebilirim üç litre su içiyordum bide hep çorba içtim yulaflı bisküvi bol kuruyemiş özel bi şey yemedim sakinlik stres yapmamak bu işin sırrı şimdi diyorum boşuna üzülmüşüm 5 aylık oldu çok şükür sabret dua et geçici bu günler
aay1 @MsBeslan benimde öyleydi canım 3-4 gün bir damla gelmedi meme mama olarak idare ettim sütüm gelince mamayı bıraktım benim sütümün gelmesine Medine hurmasıyla çiğ badem vesile oldu hurmayı ikiye ayırıp 2-3 tane çiğ badem koyuyordum 2-3 tane yiyip üzerine bol su içiyordum baya faydasını gördüm promalt içtim ebebekte satılanlardan pilav süt yapıyor çok birde armut çok süt yapıyor deneyebilirsin inşallah seninde gelir bir an önce ve allah bebeğine acil şifalar versin inşallah tez zamanda oradan çıksın da kavuşun allahım yardımcın olsun🙏🏻